4 Ocak 2014 Cumartesi

Beklediğim kargo geldi : yeni alış-verişlerim

İnternetten alış-veriş yapmaya bayılıyorum. Alışveriş yapmak başlı başına bir terapi benim için zaten, ama internetten yapınca daha bir tatlı oluyor sanki. Kargoyu beklemek, acaba bugün mü gelir, yarın mı gelir? Merak edip kargoyu aramalar hatta bazen dayanamayıp kargonun eve getirmesini bekleyemeden gidip şubeden almalar...
İşte o alışverişlerden biri daha. Yine aynı tatlı bekleyişlerden sonra evimize geldi. İkea'dan İpek için bir Kvill resim çerçevesi ve kitaplarını koymak için Bekvam baharat rafı, ve Hemnes komodin.


     

Hemnesin bitmiş hali. Çok hesaplı bir şekilde aldığım bu komodin salonda da kullanmak için ideal. Çok hafif ve az yer kaplıyor. 

     

Hemnesin montaj aşamaları. Eğer çok karmaşık değilse, eşim  Mehmet ve ben demonte mobilyalar alıp evde birlikte monte etmekten çok hoşlanıyoruz. Bu komodin de basit montajı ile kesinlikle idealdi.

       



     
İpek'in kitaplarını koyacağımız raf montajı sadece beş dakikamızı aldı. İpek hanım da elini atmadan içi rahat edemezdi, onun da yardımlarını aldık mecburen.

2 yorum:

  1. Merhaba mor vazonuza bayıldım nereden aldığınızı öğrenebilirmiyim tam böyle bir vazo ya ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  2. Marka olarak bilemiyorum malesef. Bir hediyelikçiden aldım, nar şeklinde aslında ben vazo olarak kullandım :))

    YanıtlaSil